Jag hamnar i telefon med en försäljare. Det händer oss alla ibland och det brukar inte vara någon rolig upplevelse när det gäller mig. Jag är naturligt skeptisk för att inte säga direkt negativ till försäljare av de flesta slag och särskilt via telefon. För de mesta hinner de inte ens presentera sig utan jag lägger på direkt.
Varför öda tid- jag köper inte för att nån annan tror jag har ett behov, jag köper när jag känner att jag vill ha eller behöver någonting, när jag tänkt över det och har pengar. Innan dess är det inte intressant alls.
Men Christoffer på Sponsorhuset kan min sort, han mailade först och han mailade ett kort mail. Han bokade en tid och påminde via sms strax innan vi skulle talas vid. Bra jobb!
Vi pratade alltså på en tid anpassad efter mig och jag blev övertygad. Detta kostar inte Eragons något och på samma sätt som jag är så tror jag de flesta egentligen känner. Jag vill köpa när jag kommer på det. Sponsorhuset tar hänsyn till det.
De har utvecklat en funktion i webbläsaren Crome så att detta sköts utan att jag själv måste göra extra grejer när jag handlar. Jag har Crome istället för Internet Explorer och jag aktiverar “handla Smart” knappen och är företaget jag ska handla av anslutet till Sponsorhuset så får jag och Eragons halva rabatten var. Skulle jag vilja skänka Eragons hela summan så går det också.
Bli medlem är kostnadsfritt:
http://www.sponsorhuset.se/start/bli-medlem
När du handlar blir det rabatter hos 646 nätbutiker, under flik “Butiker” ser du hur mycket:
Hälften får du.
Eragons får hälften.
http://www.sponsorhuset.se/eragons/
WIN – WIN